Włącz kontrast
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Zapytanie ofertowe - G.S.230-17/18
Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie
Oddział Gospodarczy
ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków
tel./fax: 12 619 57 69; 
Kraków dnia 08.02.2018 r.
G.S.230-17/18
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie zwraca się z prośbą
o przedstawienie oferty cenowej na usługę transportu akt i dokumentów sądowych na warunkach określonych w zapytaniu oraz  dołączonym wzorze umowy do zapytania.
Przedmiotem zamówienia jest transportu akt sądowych i dokumentów na warunkach zapewniających należytą ochronę przed zniszczeniem, utratą lub zagarnięciem samochodem Wykonawcy. Transport będzie wykonywany pomiędzy sądem, a archiwum trzy razy w ciągu tygodnia (poniedziałek, czwartek, piątek z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy) na trasach i w godzinach określonych poniżej:
Trasa A -  godziny przejazdu (poniedziałek, czwartek) :
Kraków ul. Przy Rondzie 7 -              9:00 – 9:15
Kraków ul. Kordylewskiego 11-         9:20 – 9:35
Balice ul.  Przemysłowa 25 -              10:15 – 10:40
Kraków ul. Przy Rondzie 7 -              11:20 – 11:35
Kraków ul. Kordylewskiego 11-         11:40 – 11:50
Trasa B  - godziny przejazdu (piątek) :
Kraków ul. Przy Rondzie 7- paw. K -      9:00 – 9:10
Balice ul.  Przemysłowa 25 -                9:50 – 10:10
Kraków ul. Przy Rondzie 7, paw. K - 10:50 – 11:00
Przewidywana maksymalna ilość konwojów - Trasa A ( poniedziałek, czwartek)- 101
Przewidywana maksymalna ilość konwojów - Trasa B ( piątek) - 50
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przejazdów o 20 %, miesięczny koszt usługi naliczany będzie w oparciu o rzeczywistą ilość przejazdów
 
Wymagania:
  1. Konwój wykonywany będzie środkiem transportu Wykonawcy,
  2. Środek transportu Wykonawcy musi zapewniać oddzieloną przestrzeń załadunkową na 30 pojemników ( 600mm  x 400mm  x 350 mm) oraz miejsce dla osoby koordynującej ze strony Sądu, kierowcy oraz konwojenta, konwój odbywa się z udziałem ze strony Wykonawcy: Kierowcy i jednego konwojenta. Przestrzeń załadunkowa musi posiadać możliwość zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich podczas transportu ( zamek, możliwość założenia kłódki, plomby itp.- należy podać rodzaj możliwego zabezpieczenia w ofercie).
  3. W ramach usługi pracownicy Wykonawcy dokonają każdorazowo - w obecności przedstawiciela Zamawiającego - załadunku i rozładunku pojemników z aktami na środek transportu.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników w środki łączności.
  5. W przypadku awarii środka transportu podczas wykonywania usługi konwoju Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, a do czasu jego przyjazdu zabezpieczy przed zagubieniem lub zniszczeniem przewożone akta i dokumentację.
  6. W skład transportu będzie mógł wchodzić pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za nadzór nad pobraniem, właściwym załadunkiem i rozładunkiem zgodnym z miejscem przeznaczenia
  7. Wykonawca winien  posiadać:
  • kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług transportu i ochrony mienia wymagane Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. „O ochronie osób i mienia” /Dz.U.2014.1099 wraz z późniejszymi zmianami.
  • ubezpieczenie  OC (od szkód związanych z nienależytym wykonywaniem usługi konwojowania).
  • pracownicy WYKONAWCY winni posiadać legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony. Wymagana jest kserokopia legitymacji oraz oświadczenie, że nie toczy się aktualnie w stosunku do nich postępowanie karne. 
  1. Pozostałe warunki określone we wzorze umowy.
 
Termin realizacji usługi: 12 miesięcy
W ofercie proszę określić kwotę netto i brutto za jeden przejazd na trasie A i B zgodny z opisem w niniejszym zapytaniu i wzorze umowy. Kwota za przejazd musi zawierać w sobie wszelkie dodatkowe koszty wchodzące w zakres usługi.
Cena brutto za jeden przejazd na trasie A i B będzie stanowiła kryterium wyboru oferty. Do oceny zostaną zakwalifikowane oferty Wykonawców, którzy spełniają wyżej wymienione wymagania.
Odpowiedź proszę kierować na adres email: Pawel.Sojka@krakow.so.gov.pl do dnia 14.02.2018 r. do godziny  10:00
Dodatkowe informacje:
Wynagrodzenie płatne będzie miesięcznie po wykonaniu usługi konwojowania, płatne w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
Sąd zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia lub jego modyfikacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadkach  określonych w załączonym wzorze umowy.
Wykonawca składając ofertę równocześnie akceptuje warunki określne w niniejszym zapytaniu oraz dołączonym wzorze umowy.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed rozpoczęciem wykonywania usługi wybrany Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia wymaganych dokumentów oraz podpisania umowy.

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Umowa konwojowania - 2018 Plik doc 119.50 KB
powrot
Podmiot publikującySąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie
WytworzyłAgnieszka Ochońska - Dyrektor Sądu2018-02-08
Publikujący Tomasz Błaut - Administrator 2018-02-08 12:43
Modyfikacja Tomasz Błaut - Administrator 2018-02-12 12:07
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIEul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków tel. (12) 619-50-00 email: oa_srodmiescie@krakow.so.gov.pl
Wygenerowano: 19 lutego 2018r. 13:03:52
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.